Invitasjon til innendørsflyging!

Skala modellflyklubb he gleda av å invitere alle medlemma å ikkje-medlemma til innendørsflyging i Herøyhallen laurdag 29.12.2012.

Modella som e lov e helikopter opp til 450-size, depron og EPP fly, quad i fornuftig størrelse og ellers det som ikkje kan gjere stor skade på folk, hus og anna utstyr.

Det vil bli en egenandel på 100,- per person og det kan betalast inn til 3910.14.27793 eller kontant på dagen. Dagen starta 10.00 – 15.00, men vi får mest sannsynlig låne hallen so lenge som mulig. Men tida blir 10-15 på papiret.

Sett av lørdagen før nyttårsafta og bli med på en kjekke dag med lyging og flyging i herøyhallen! 🙂 PS! Der e strøm og lademuligheter. Om du vil komme er det fint med et lite pip i forkant så vi får en viss peiling på ken som kjeme.

Hittil påmeldte: Truls Torvik, Charles Skar, Jonny Tømmerbakk, Stian Gjessen, Jogeir Gjersdal, Inge Brautaset og sønn og Svein Sporsheim.

OBS! Herøyhallen ligg ved Herøy Kulturhus og e en del av Fosnavåg Badeland. Enkelt å finne fram 🙂

Vel møtt! 🙂