Alle innlegg av Trulsen

Årsmøte 2013, 5.mars 2013!

Det blir medlemsmøte i Skala MFK tirsdag 5. mars.

Saker som blir tatt opp:

– Indoor 2012/2013
– Klubbhus
– Dugnad
– Treff/åpne daga i 2013
– Omrokkering i styret
– Kontigent 2013

Send gjerne inn forslag til saker!

Vi samlast på «Den Gamle Nabo» i Ulsteinvik og dela en pizza eller fire 🙂 Nye medlemma, gamle medlemma, framtidige medlemma og alle e velkommen en tur dinne dagen. He du et prosjekt du vil vise fram, noke du trenge hjelp til eller lignande; ta det med 🙂

Invitasjon/informasjon vil bli sendt her på heimesida, på facebook og på mail/sms/telefon slik alle får beskjed om møtet.

Gi gjerne tilbakemelding på ken som ønska å ta turen!

Vel møtt.

Innendørs flyging i Herøyhallen 29.12.12! :-)

Takk for en flott dag i hallen alle sammen. Masse bra flyging og selvfølgelig en del knust depron! 🙂

Utrulig kjekt å endelig få lufta indoor modellane igjen!

I morgen søndag er klubben invitert til Stryn Luftsportklubb frå 16.00-18.00. De har en diger hall og god plass for alle typer modeller. 🙂

Flyging på Vatnevatnet 09.12.2012

I dag va vi inn på Vatnevantet i Ørsta rett før Bondalseidet å flaug på isen. To lokale Ørstinga, Inge og Jogeir samt ej og Jonny. En kjempeflotte dag! Neste gong må vi være litt tidligare ute og ha med litt varmt å drikke! 😉

Takk for en kjempekjekke dag! 🙂

Invitasjon til innendørsflyging!

Skala modellflyklubb he gleda av å invitere alle medlemma å ikkje-medlemma til innendørsflyging i Herøyhallen laurdag 29.12.2012.

Modella som e lov e helikopter opp til 450-size, depron og EPP fly, quad i fornuftig størrelse og ellers det som ikkje kan gjere stor skade på folk, hus og anna utstyr.

Det vil bli en egenandel på 100,- per person og det kan betalast inn til 3910.14.27793 eller kontant på dagen. Dagen starta 10.00 – 15.00, men vi får mest sannsynlig låne hallen so lenge som mulig. Men tida blir 10-15 på papiret.

Sett av lørdagen før nyttårsafta og bli med på en kjekke dag med lyging og flyging i herøyhallen! 🙂 PS! Der e strøm og lademuligheter. Om du vil komme er det fint med et lite pip i forkant så vi får en viss peiling på ken som kjeme.

Hittil påmeldte: Truls Torvik, Charles Skar, Jonny Tømmerbakk, Stian Gjessen, Jogeir Gjersdal, Inge Brautaset og sønn og Svein Sporsheim.

OBS! Herøyhallen ligg ved Herøy Kulturhus og e en del av Fosnavåg Badeland. Enkelt å finne fram 🙂

Vel møtt! 🙂